środa, 15 grudnia 2010

Konkurs ;))

Na stylizację! :) Tym razem chciałabym, żebyście zrobiły stylizację na sylwestra. Chciałabym także aby sukienki ( lub inne ubrania które wybierzecie ) nie były w kolorach takich jak: żółty, zielony, niebieski itd. Bardziej chodzi mi o eleganckie i ciemniejsze kolory ;) 
 
Strona na konkurs: looklet - klik
Koniec konkursu: piątek
Nagroda: 8 blog-points
Wymagane: Zalinkowana praca.

Mam prośbę. Jeśli czytacie tego bloga, bierzcie udział w konkursach :) Jeśli nagrody są według was nudne, to proponujcie inne! Nawet anonimowo, ale udzielajcie się trochę ;))

___________________________
Linkowanie prac:

1. Wchodzicie na stronę: ImageShack
2. Klikacie 'browse' i wrzucacie swoją pracę ( obrobioną w paincie :P )
3. Wpisujecie jakikolwiek e-mail
4. Klikacie 'prześlij teraz'
5. Klikacie na swój obrazek z boku.
6.  Kopiujecie link z paska górnego i wklejacie do komentarzy :))

.

2 komentarze:

Yuji pisze...

Zgłaszam się! ;)

Jak coś to ja tak bym na sylwestra poszła... Rozbudziłam troszkę te barwy :D

http://files.looklet.com/looks/41e86e37-a725-4bad-a369-d159a647a7d2.jpg?1

Dąbek ;]

Julka pisze...

Moja propozycja :)

http://img89.imageshack.us/i/pracalooklet.jpg/