sobota, 18 grudnia 2010

Moje TopShop ;)

Jakie sklepy najbardziej lubię i dlaczego? Zobaczcie:

*The Body Shop - do wyboru do koloru, a zapachy przeróżnych kremów i kremików są zabójcze :*
*Rossmann - kosmetyki. Chyba nie muszę nic więcej mówić xD
*Zara - fajne ciuchy no i.... perfumy ;))
*H&M - głównie dla ciuchów i mini-perfum : P
*HD - jak po buty to konkretnie - Heave Duty ;))
*House - mój styl i tyle ;))
*Empik - uwielbiam muzykę, stąd też ten wybór : )
*KappAhl - ja jako manekin (ach, wspomnienia ;))
*Reserved - kurczę, zaczynam lubić ten sklep xD

To chyba na tyle ;)) A jakie są wasze ulubione sklepy? Podajcie mi chociaż pięć, a ja nagrodzę wypowiedzi BlogPoitsami :))



.

3 komentarze:

Julka pisze...

Czy ty musisz zawsze lubić to co ja?!^^

Yuji pisze...

* House - Mój styl i tak zawsze się coś znajdzie ^^
* Pull&Bear - Nie mam takiego dnia w CH kiedy nie wejdę do tego sklepu <3
* H&M - Fajne stylowe ciuchy po prostu ;D
* Rossmann - jest z czego wybierać (kosmetyki)
* C&A - Fajna biżuteria
* Reserved - Nie wiem ale zaczyna mi się podobać (jak u Ciebie Aleks ;) xd

Dąbek ;D

Dajankaa95 pisze...

* Stradivarius - najlepsze spodnie pod słońcem
* Cropp town - uwielbiam stamtąd buty conversy
* Reserved - Piękne bluzki i biżuteria
* Tally Weil - bluzki, koszulki, koszulki i bluzki ;D całą szafe tego mam.
* Six biużuteria

dajankaa95