sobota, 11 grudnia 2010

Nagrody za komentowanie!!

Jest mi w sumie troszkę przykro, że tylko dwie osoby komentują mojego bloga dzień w dzień. Nie wiem już co zrobić, aby mieć więcej czytelniczek, a to jest rzecz, na której bardzo mi zależy...

Po 5 bp dostają:
Dąbek i Julcia!! :**
+ 5 bp dla Marty :D

Dziewczyny, macie drugi poziom! Wybierzcie nagrody!! :)


______________________________________________________

Cześć! Jestem Dąbek, chciała bym zaprosić was na mojego bloga o modzie! Lecz nie jest to zwykły blog... Piszę na nim dużo o moim codziennym życiu pamiętnik inaczej. : D Raz na jakiś czas są konkursy i dużo ciekawostek o modzie oczywiście! Zapraszam:
.

4 komentarze:

marta_2997 pisze...

Hej..A ja to niby nie komentuję.!? ;|||||||
;D
MartA

aleksandra pisze...

No ok, już nadrobiłaś straty ;))

Julka pisze...

Dzięki:*

marta_2997 pisze...

Jest!!!!!
Dzięki;*
;D
MartA