niedziela, 12 grudnia 2010

Świąteczna lista...



Święta nadchodzą, a pewnie już każda z was spisała małą świąteczną listę :) Moja jest skromna, lecz droga ;)) Same zobaczcie:

*Perfumy - kocham perfumy. I tak mam ich dużo, ale przyda się kilka nowych zapachów ;)) Najbardziej bym chciała dostać Christinę Aguilerę, Royal Desire :*
*Charmsy! - do mojej (na razie) skromnej bransoletki, pingwin, aparat, fotel, wanna i wiele innych :))
*Książki - nie odchodźcie :) Książki o modzie, rzecz jasna xD
*Biżuteria - głównie pierścionki (takie skromne) i jakiś ładny wisiorek.
*Kosmetyki - przyda się parę fajnych... np. bezbarwny tusz... :))

A jaka jest wasza świąteczna lista? Napiszcie mi swoje 5 punktów, a ja wybiorę najfajniejsze, które nagrodzę blog-pointami ;)


5 komentarzy:

Marti pisze...

No więc tak... na mojej liście jest kilka rzeczy :)
*Perfumy (myślę, że wiesz o jakie chodzi)
*Gorset
*Biżuteria
*Myślę, że też kosmetyki:)
*Tutu :)

No, to by było na tyle :)

marta_2997 pisze...

Martyna!
Czy ty może chcesz dostać perfumy "Playboy'a"?! xD
Tak TAJEMNICZO xD
A nad swoją listą pomyślę..
;D
MartA

Yuji pisze...

Moja świąteczna lista...:

* Perfumy! (To na pewno jakiś słodki zapach jeżyna może wanilia:)
* Jakiś fajny naszyjnik!
* Taka jedna bluza i Chusta z Pull&Bear'a
* Błyszczyk. Słodki zapach i smak :D
* Coś o modzie, może jakaś książka czy coś... xd

Dąbek ;P

Julka pisze...

ŚWIĘTA!!

Julka pisze...

Ja raczej nie mam wymagań co do prezentów:)
Chciałabym dostać jedynie jakieś fajne okulary przeciwsłoneczne:)jakiś fajny zapach i to wszystko:)