środa, 22 grudnia 2010

Świąteczna loteria!

Oglądając bloga mojej (mam nadzieję :)) koleżanki, stwierdziłam że i tutaj fajnie byłoby zrobić taką loterię. Losowanie odbędzie się na bardzo prostej zasadzie (szczegóły u mnie). Do loterii musi zgłosić się chociaż 7 osób. Jeżeli byłoby ich 10, byłabym happy! xD Nagrody - uważam że fajne ;))
Nagrody:
*reklama w poście
*Wybór Wyboru Dnia przez 5 dni :D
*twój własny post ;))
*Udział w Fashion Street
*10 bp
*10 bp
*8 bp
*5 bp


Zgłaszajcie się pod tym postem! ;))
Loteria tylko dla obserwatorów!

[ brak obrazka ze względu na marne zdjęcia szukane pod wyrazami: 
bombka, renifer, święta, choinka, lampki choinkowe, św. mikołaj, ostrokrzew, dzwonki świąteczne itd. ]
.

8 komentarzy:

Dajankaa95 pisze...

no to będę pierwsza ; D
zgłaszam się.
dajankaa95

Yuji pisze...

No ok biorę udział ^^

Dąbek ;D

Julka pisze...

Też się zgłaszam:D

Marti pisze...

Ja też, to będzie fajne jak wypali ;* :)

mmadzia8 pisze...

Ja też się zgłaszam :) XD

Izzy~ pisze...

jestem nową obserwatorką i zgłaszam się .! ;)

iza.girl

marta_2997 pisze...

Zgłaszam się! :P
;D
MartA

aleksandra pisze...

Zgłaszam się! xd

Angela :D