poniedziałek, 31 stycznia 2011

Gazetka :)

Wpadłam na pewien pomysł: blog-gazetka ® Czyli np. Aleks Magazine lub Fashion Magazine :) Jestem za, jeśli chcecie znać moja zdanie :) Dlaczego? Ponieważ wtedy będzie ona na bieżąco, dodawana co tydzień :) Będzie lepsza grafika, a poza tym, ja uwielbiam pracować w programach graficznych, robię gazetki, mimo, iż i tak nikt ich nie zobaczy, dlatego może tutaj się tym z wami podzielę :) 
Oprócz gazetki będą inne posty, żeby nie było nudno, takie jak Wybory Dnia oraz oczywiście SS :)
Myślę, że zrealizuję ten pomysł, a pierwszy numer dodam w sobotę :) Do czwartku macie czas na głosowanie w ankiecie po prawej stronie :) Chciałabym, żebyście wy też cieszyły się z tego pomysłu :))


4 komentarze:

Yuji pisze...

Super pomysł! Ja nigdy na coś takiego bym nie wpadła... ;(

Izzy~ pisze...

Mi się bardzo pomysł podoba, już zagłosowałam . Z chęcią zobaczę twoją gazetke ;]

Julka pisze...

Fajne:)

marta_2997 pisze...

Pomysł fajne, ale żeby blog się za bardzo nie zmienił :)
;D
MartA