piątek, 7 stycznia 2011

Konkurs!

To jeden z większych konkursów na blogu. Chciałabym, nawet baardzo, żeby każdy wziął udział, bez względu na talent :) Polega on na:

* Musicie zrobić zdjęcie martwej natury. Co to oznacza? Że nie są to zwierzęta, ani ludzie. A dokładnie chodzi mi o to, żeby było to coś...  co mnie zachwyci... może być coś błyszczącego, np. ozdobna świeca. 

Co lubię?

*Gdy jest to wykonane starannie. Nie chodzi mi o to, żebyście postawiły na biurku kwiatek i zrobiły mu zdjęcie. Zróbcie mu także scenerię (tło). Najlepiej robić te zdjęcia makro. 

Prace powinny być zalinkowane. Jeśli nie umiecie tego zrobić, zgłoście się do mnie. Czekam do soboty przyszłego tygodnia! ;) W razie jakichkolwiek pytań, piszcie :)


Nagrody: Bardzo wysokie, jak na ten blog :)
PRZEWIDZIANE nagrody pocieszenia, nie tylko w postaci bp ;)





6 komentarzy:

marta_2997 pisze...

Jasne, że biorę udział!
;D
MartA

Yuji pisze...

No pewnie że się zgłaszam! Jak jutro poświeci rano słoneczko to porobię kilka fotek ;D

Izzy~ pisze...

Zgłaszam się :>

Julka pisze...

Też się zgłaszam:)

Marti pisze...

zgłaszam się :D

Izzy~ pisze...

No cóż... chyba można było oddawać prace do piątku, tak?
Nie mam pojęcia, czy może być krajobraz . W każdym razie znalazłam zdjęcie z przed roku (dziwne, żeby było z tego ; DD)
Czemu akurat wybrałam takie.? Dlatego, że już żyję wakacjami . I już czekam aż pojadę do rodzinki na wieś i zobaczę te widoki ; 33
Moja praca:
http://i55.tinypic.com/2ajx35j.jpg