sobota, 8 stycznia 2011

Reklama


Siemka! ^^ Jestem obserwatorką bloga aleks-fashion a ponieważ interesuję sie modą zdecydowałam się na założenie podobnego bloga. Staram się pisać codziennie co na razie mi się udaje. Aktualnie na blogu mam kilku obserwatorów chciała bym żeby to się zmieniło... Komentują tylko 2 osoby i tylko na nie mogę liczyć... Lecz dzięki wam może to się zmienić! Proszę dodajcie się do obserwatorów i komentujcie posty to będzie dla mnie miłe a dla was do wygrania BlogPoints'y (Czyli punkty które zbieramy u mnie na blogu ; )

www.world-of-fashion-and-style.blogspot.com

Ps. Teraz to wy decydujecie o czym mam napisać lecz jest to niespodzianką! Looknijcie na blog a same się dowiecie o co chodzi :)

                                                         Pozdrawiam i zapraszam Dąbek ; D

2 komentarze:

Yuji pisze...

Dzięki! :]

Marti pisze...

:)