środa, 19 stycznia 2011

Retro

Na wybiegach pojawiły się kreacje ze wszystkich dekad! Ja osobiście kocham lata 20. za te sukienki, za Jazz, za art deco, za krótkie spódniczki, fryzury na chłopczycę i za turbany ;) Tak więc, zaczynamy od lat 20.!

                                             Lata 20.
Epoka spod znaku błysku. Królują cekiny, drapowania i sukienki z obniżoną talią. Kobiety lubiły się bawić, umiały ukrywać mankamenty. Wróciły typowe akcesoria z tych lat: turbany, etole i perły!





Lata 50.
Era kobiecych kształtów, których na stardollu nie udało mi się uchwycić. :// Konieczne są także wielkie koki :) Lata 50. także mnie zaskakują, lecz i tak jestem wierna latom 20. (Sorry, za to że przedstawiam wam to na stardollu, ale nie ma żadnych interesujących zdjęć)




Lata 60.
Dominuje dziewczęcy look, a wraz z nim trapezowe spódniczki. Dość dobrym dodatkiem będzie kapelusik :) PS. Nie zapominajcie, że robię to na stardollu :D




Lata 70.
Pełen luz zawładną modą w latach 70. Tu możesz ubrać się jak chcesz. Wracają obcisłe golfu i spodnie z rozszerzaną nogawką z wysoką talią. Dodatki: buty na koturnach, torby listonoszki.


7 komentarzy:

marta_2997 pisze...

No mi się też podobają :D I głupie jest to, że np. jak bym ubrała się teraz jak z lat np. 20 to sądzę, że ludzie by się trochę śmiali xP
;D
MartA

Yuji pisze...

Nawet ;D

Izzy~ pisze...

Po pierwsze, świetna ta stylizacja i makijaż ^^ brawo ; DD
Co do ciuchów to podobają mi się niektóre elementy , jednak gdybym ubrała się tak jak doll stworzona przez ciebie, to co tu kryć, ludzie prawdopodobnie by mnie wyśmiali x.x

Julka pisze...

Nawet spoko:) tylko że na ulicę tak bym nie wyszła:D

Yuji pisze...

Ja chcem takie spodnie w męskim stylu!!! :D:D:D:D:D

aleksandra pisze...

Jakie spodnie w męskim stylu??

Yuji pisze...

Tu nie ma ale też są modne ;p