niedziela, 9 stycznia 2011

Stop Killing Dogs...

Musiałam o tym napisać, bo... to co dzieje się w Chinach... nawet sobie tego nie wyobrażacie i nawet nie próbujcie, bo ja to widziałam i żałuję. Chodzi mi tylko o to, żebyście zdawały sobie sprawę z tego, że co roku w Chinach i Korei brutalnie umiera 4 miliony psów! Nie wliczając kotów i innych bezbronnych zwierząt! Nie chcę wam ze szczegółami opowiadać jak to się dzieje, ale obdzierają żywcem biedne zwierzaki ze skóry i zostawiają na pastwę losu, żeby "wreszcie" zdechły! Niestety nie jesteśmy w stanie temu zapobiec, nawet podpisując różne petycje. Nie wiem czy zauważyłyście, ale coraz brutalniej odnosimy się w stosunku do zwierząt. Jest mi za to potwornie wstyd! Sama straciłam niedawno psa. Było mi strasznie ciężko, a jak myślę o tym, że ktoś codziennie morduje 5 tysięcy psów, bez żadnych wyrzutów sumienia... Co za ludzie!? Zaraz... tego już nie można nazwać "ludźmi"....


6 komentarzy:

Angela pisze...

Jejku... To prawda... To jest straszne!

A najgorsze jest to że my nic nie możemy z tym zrobic... ;(

Wyrazy współczucia dla biednych piesków ;(((

Angela

Yuji pisze...

Już wiem o tych strasznych morderstwach... Nic nie możemy zrobić bo przez tych brutali tracimy najbliższych przyjaciół... :(

Julka pisze...

Ciekawe jak oni by się czuli...

marta_2997 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
marta_2997 pisze...

:( Najlepszą karą dla nich było by zrobienie im tego samego! Chociaż tak czy siak to nie oddało by życia milionom bezbronnych zwierząt..:(
Też widziałam ten filmik i jest rzeczywiście straszny..:|
Ci "ludzie" robią to kompletnie na luzie jak by to była dla nich codzienna sprawa..

MartA

Izzy~ pisze...

Mi po prostu już brak słów na ten temat...
To jest takie okrucieństwo...
Co do tej petycji, to jestem dumna z Polski bo to właśnie my złożyliśmy najwięcej podpisów .
Może coś to da...