niedziela, 30 stycznia 2011

Wyniki konkursu!


No i na reszcie: Wyniki :)
Przejdę do rzeczy:

1 miejsce: MartA i Dąbek!
20 bp, długopisy-ołówki, reklamy, posty + niespodzianka :)

Dlaczego?
-Przepraszam, ale siedziałam nad waszymi zdjęciami dobre pół godziny i byłam w kropce. Oba wasze zdjęcia mnie urzekły: U Marty za kolory ( jeśli patrzy się z bliska) u Dąbka za całość :)


2 miejsce: iza.girl
15 bp, reklama lub post + niespodzianka :)

Dlaczego?
-Chodziło mi o zdjęcia robione Macro :) Tu raczej nie tego nie widać ;) Ale urzekła mnie cała reszta, czyli ciemne niebo, zboża i te kwiaty :D Co by było idealne? Gdyby nie było widać horyzontu,a niebo byłoby ciemniejsze :)

Gratuluję :* I dziękuję wam, dziewczyny ;)
Jak widzicie nagrody nie dużo się od siebie różnią. 




5 komentarzy:

marta_2997 pisze...

Yeah! Suuper!
Gratuluję reszcie :)
A co to za niespodziewanka? :D
;D
MarTA

Izzy~ pisze...

Tya, dobrze wiedziałam, że miało być w Macro xd
Ale nie miałam weny na robienie zdjęć, więc dałam to :)
Cieszę się z drugiego miejsca :]
Dziękuję ;*

Izzy~ pisze...

Ach, i gratuluję ;)

Yuji pisze...

Dzięki! ;D Jestem bardzo ciekawa co to jest ta niespodzianka ;p
Gratuluję wszystkim uczestnikom ^^

Julka pisze...

Wszystkie zdjęcia były fajne:)