poniedziałek, 17 stycznia 2011

Zmiany na blogu

Ponieważ na razie nie piszę nic o modzie i na temat chciałabym zapytać się was co chciałybyście zmienić na blogu. To dla mnie ważne bo chciałabym, żebyście miały trochę radości z czytania tego bloga. Niedługo (mówiąc niedługo mam na myśli ze 3 miesiące) zobaczycie... ogromną zmianę ;)) A na razie, napiszcie mi chociaż dwie zmiany jakie chciałybyście zobaczyć - byłabym wdzięczna.

Konkursy:
Na dziś przewidziałam sporo konkursów ;)


Konkurs na fotografię:
Przekładam na czwartek 27.01. Osoba, która wcześniej odda pracę, dostanie większą nagrodę :(


3 komentarze:

Yuji pisze...

Ok, ok... Ja jakoś nie ma pomysłu na zmiany... Jak coś wymyślę to napiszę ;)

Julka pisze...

Jak wymyślę to napiszę:)

Yuji pisze...

Zaraz gdzie można dodać na konkurs na fotografię fotki? :]