piątek, 4 marca 2011

Wyniki








Wyniki pytań typu: Poznaj mnie bliżej :D


*Jak jest moja ulubiona piosenka Florence+the machine?
Podpowiedź: Zaczyna się na literę D...
-Dog Days are Over,
wygrywają:
Dąbek i MartA - 2 bp
*Jakiego rodzaju muzyki najchętniej słucham?
-Rock,
wygrywa:
MartA - 2b
*Mój ulubiony dom mody to...?
-Burberry i Chanel,
wygrywają:
Dąbek i MartA -2 bp
*Bardzo lubię... ta marka była kiedyś na Stardoll. Składa się z 4 liter, lecz nie tylko ;))
-DKNY,
wygrywa:
Dąbek - 2 bp

Dopiszę wam bp, dzięki za udział w konkursie :**

P.S. Dąbek ma już 4 poziom bp! :*

[Add+RV+11.jpg]

6 komentarzy:

Yuji pisze...

Dzięki! :* <3

Anonimowy pisze...

Jesteś beznadziejna... Posty typu "Jak dobrze mnie znasz" i tym podobne zamieszcza się jak się jest sławnym a nie jak 3 koleżaneczki na krzyż odwiedzają twojego bloga bo je o to poprosiłaś i piszą ci komentarze. Jestem na 100% pewna że wzorujesz się na Honey bo takie dziecko samo nie mogłoby prowadzić bloga....

Anonimowy pisze...

A i jeszcze jedno. W maju napisałaś że będziesz dodawać swoje zdjęcia. Nie dodajesz więc okłamałaś swoich "fanów"

aleksandra pisze...

Po pierwsze, Cześć. Po drugie: Na nikim się nie wzoruję, nie każę Ci czytać bloga, ani nie pisałam, że będę dodawać swoje zdjęcia. Po trzecie: Nie mam fanów. Nie znam Honey. Po czwarte: Mogłabyś chociaż napisać to uczciwie ujawniając kim jesteś, bo nie sztuką jest pojechać po kimś będąc anonimowym.

Pozdrawiam.
Nie musisz czytać mojego bloga.

Anonimowy pisze...

po ch*j mam ci pisac kim jestem jak mnie nie znasz?? co ci to dziecko da? a czytamtwojego bloga dla poprawienia nastroju bo mam z niego niezla polewke kiedy go czytam XD

MartA :D pisze...

hmm.. może i mi się wydaję ale ktoś tu jest zazdrosny.. ;>
dzięki za bp :)