piątek, 10 czerwca 2011

Zombie Boy

Jestem szalenie ciekawa, czy znacie modela, który nazywa się Rick Genest, a jego przezwiskiem jest Zombie Boy. Dlaczego? Całe jego ciało jest wytatuowane i może uznacie mnie za dziwną, ale ja go bardzo lubię, nie tylko za tatuaże, ale także za charakter - wbrew pozorom jest całkiem sympatyczny. Na pewno większość z was dowiedziała się o nim z Dzień Dobry TVN, w którym to programie mogliśmy niedawno podziwiać jego ciało :) A, no tak, podstawowa rzecz - wystąpił w teledysku Lady Gagi o ile jej nazwisko można odmieniać przez przypadki. Jeśli jesteście jej fankami to już się orientujecie o kogo chodzi, ja jej niestety nie słucham. No dobra, trochę odeszłam od tematu, ale jeśli macie ochotę poczytać o nim więcej - kliknijcie :) - strona nie jest zachwycająca :D

Jeszcze jedno - jeśli ciekawi was, czy Zombie Boy się uśmiecha - tak :))


Mówcie co chcecie, ja go uwielbiam :))


Brak komentarzy: