środa, 6 lipca 2011

Kosmetyki


Tym razem coś innego. Będę oceniać kosmetyki. Może zachęcę was do kupna niektórych ;) 

* Oriflame, lipSPA Therapy

- Zdaniem producenta lipspa therapy zapewnia poprawę nawilżenia o 300% i chroni przed szkodliwym wpływem środowiska. Błyszczyk (bo chyba mogę go tak nazwać) zamówiłam niedawno z myślą, że choć trochę sprawi, że moje usta nabiorą odcienia skóry. Niestety balsam ma kolor zupełnie inny niż na zdjęciu w katalogu - typowo różowy, na ustach jest przezroczysty. Jego zapach (brzoskwiniowy) oraz delikatny połysk, który jest widoczny na naszych ustach jest wynagrodzeniem pozostałych wad.

Opakowanie - 2/5
Zapach - 5/5
Konsystencja - 4/5
Efekt - 4/5

* Miss Sporty - Expert Manicure

- Odżywka przyspieszająca wzrost paznokci. Przyznam, że jestem nią zachwycona i mimo, że kupiłam ją głównie, bo miała przyspieszyć porost paznokci, teraz nie jest to dla mnie aż tak istotne. Po nałożeniu na paznokieć nabiera cudownego połysku i bardzo długo pozostaje na paznokciu, chyba że testujemy go w ekstremalnych warunkach.

Opakowanie - 5/5
Zapach - Jak to lakier - cudowny :)
Konsystencja - 4/5
Efekt - 5/5


* Miss Sporty - Just Clear Mascara

-Transparentny tusz do rzęs. Kupiłam go, bo myślałam, że będzie choć odrobinę wydłużał rzęsy :D No niestety nie. "Lekka ŻELOWA formuła pielęgnuje rzęsy ...". Używałam go do szkoły. Ja nie maluję się do szkoły, nawet tuszem, dlatego myślałam, że ten będzie idealny. Owszem, ma swoje mini plusy. Nie skleja rzęs, wręcz przeciwnie, po nałożeniu rzęsy delikatnie się świecą oraz są lekko podkręcone.

Opakowanie - 4/5
Zapach - 1/5
Konsystencja - 3/5
Efekt - 3/5



* Avon - Plump Pout

-Błyszczyk przyjemnie mrowi jednocześnie powiększając usta. - Zgadza się :) Ma swoje zalety, ale także kilka wad. Zapach jest dość specyficzny jak na błyszczyk - miętowy (?). Konsystencja jest bardzo gęsta, strasznie się lepi więc radzę nie dotykać potem ust palcami. Mrowienie odczuwa się po ok. 5 sekundach :D Błyszczyk odrobinę powiększa usta. Jeśli nałoży się go mniej - usta delikatnie się świecą, a jeżeli więcej - usta wyglądają okropnie.

Opakowanie - 5/5
Zapach - 2/5
Konsystencja - 2/5
Efekt - 4/5



Brak komentarzy: