poniedziałek, 12 marca 2012

Oceny - lakiery do paznokci.

Tym razem pokaże wam oceny lakierów do paznokci. Zapraszam :)
Zdjęcia robione przeze mnie, ze względu na bardzo mały wybór w internecie.

*H&M nail polish -

Kolory są idealne. Pomarańczowy wygląda najgorzej na paznokciach bo nieco przypomina odblaski.
Słabo się rozprowadza, trzeba nałożyć dużo, aby ładnie wyglądał. Wolno schnie. Ocena: 7/10


*Selene -

Ciemny beż to jeden z moich ulubionych kolorów. Bardzo lubię te lakiery.
Nieźle się rozprowadzają, są tanie. Ocena: 8/10


* MissSporty -

Oba lakiery są bardzo fajne. Pierwszy miał odnowić paznokcie, a przy okazji jeszcze świetnie wygląda.
Drugi jest preparatem o gorzkim smaku przeciwko obgryzaniu paznokci. Skuteczny i paskudny w smaku.
Ocena: 9/10


*Oriflame -

Na koniec jeden z lepszych lakierów z jakimi miałam do czynienia.
Przezroczysty lakier z granulkami miał przyśpieszyć porost paznokci i wzmocnić je.
Wsiąka w około 3 minuty po nałożeniu tak, że paznokieć nie wygląda jakby był pomalowany.
Kupiłam go niedawno, więc nie mogę się wypowiedzieć czy jest dobry, ale słyszałam o nim mnóstwo dobrych recenzji. PS. Pięknie pachnie *.*


No, mam nadzieję, że wam się podobało. 
Weźcie chociaż napiszcie z jeden komentarz ^^



Brak komentarzy: