niedziela, 21 listopada 2010

Dziewczyny...

...jesteście po prostu boskie! :D Dziękuję wam za komentowanie, głosowanie i czytanie :D Nie myślałam, że kiedykolwiek dotrę do czasów, kiedy każdy mój post będzie skomentowany :) A to wszystko bez ani jednej reklamy na żadnym blogu :)) Jeszcze raz wam dziękuję za komentarze. Przy  waszym imieniu w zakładce BlogPoints znajdziecie taki symbol: +1 pkt. lub +2 pkt, w zależności do tego ile komentujecie. Będę podliczać wasze komentarze i znajdziecie się w zakładce "Najlepsi komentatorzy". Wiem, że Blog Pointsy miałam dodawać co tydzień, ale nie mogę doczekać z tym do następnego tygodnia. Tym sposobem dostajecie ok. 2 bp więcej ;)

Jeszcze raz wam dziękuję i pozdrawiam :*

.

3 komentarze:

Yuji pisze...

Przecież wiadomo że to dla Cibie wielka radość a dla nas przyjemność z dostawania BP i czytania twoich "genialnych" artykułów ^^. Co by było gdyby nie można było wyrazić swoich emocji poprzez komentowanie! : D

Anonimowy pisze...

:))))
A gdzie ta zakładka?
:D
MartA

Anonimowy pisze...

Och nie!
Tylko ja nie mam tych + w BlogPointach ...
Muszę się wziąć do roboty. xD
MartA