piątek, 7 stycznia 2011

Dopasuj do siebie torebkę :)

*Biust 

Dziewczyny, które mają duże piersi, powinny unikać torebek o krótkich uchach, kończących się na wysokości klatki piersiowej.Jeśli wybierzecie torbę o długich rączkach odwrócicie uwagę od ramion i wydatnego biustu, ale was to chyba jeszcze nie dotyczy xD


*Talia i biodra 
Szerokie biodra i talia oraz duży brzuch będą mniej widoczne, jeżeli wybierzesz torebki kończące się na wysokości łokcia. Nie decyduj się na torby sięgające brzucha i bioder, ponieważ zwrócą one uwagę na niedoskonałości. Jeżeli masz szczupłą talię, torby średniej wielkości oraz torby do ręki będą dla Ciebie najlepsze. 


*Nogi 
Dziewczyny o długich nogach mogą wybierać torby o pokaźnych uchach, torby na pasku noszone przez ramię, natomiast te o krótszych nogach powinny wybierać klasyczne kształty i rozmiary toreb. 

*Niski wzrost
Jeśli chcecie wydawać się wyższe, powinnyście wybierać podłużne torebki na długich paskach, w kolorach pasujących do ich strojów. Trzeba unikać dużych toreb do ręki, które optycznie skracają sylwetkę.



6 komentarzy:

Yuji pisze...

Ja nie wiem który typ sylwetki do mnie pasuje ^^ :P

Yuji pisze...

Ale dla mnie chyba niski wzrost albo nogi ;D

marta_2997 pisze...

Oo! Chyba się przyda :D
;D
MartA

Izzy~ pisze...

Przyda się ;D Hyh moja sylwetka jest podobna do typu 'Izabela', a raczej 'Honorata' xdd

Julka pisze...

Nie wiem jaką mam sylwetkę:P

Marti pisze...

Hmmm... oj przyda się :)