piątek, 7 stycznia 2011

Trendy wiosna 2011 :)

Nie za ciekawe, jeśli mam być szczera, no może oprócz tych cudnych, soczystych kolorów, ale w moim wydaniu, nie wygląda to tak źle ;))


*Cieliste buty - wciąż nie wychodzą z mody! 
Zamiast szpilek mamy jednak stabilniejszy obcas.



*Kolory: Melon, brzoskwinia i arbuz - słodkie i niewinne :)


*Beżowy trencz - on po prostu jest nieśmiertelny. 
Najlepiej ozdobić go melonowym szlem :)



*Pastele - coś nie tylko dla małych dziewczynek ;) Delikatne błękity, lawendy, mięta i melonowy odcień różu są supermodne! 

All made by Aleks. :)


.

6 komentarzy:

Julka pisze...

Narobiłaś mi smaka na melona^^ bardzo fajne:)

Yuji pisze...

Ładnie ^^ :P

aleksandra pisze...

To nie ja, to moja Shauma xD

marta_2997 pisze...

No rzeczywiście jak dla mnie to zdecydowanie te mocne kolory :P
;D
MartA

Izzy~ pisze...

Mi się niektóre te ciuszki baardzo podobają ;D

Marti pisze...

jeszcze się podziel gdzie można takie rzeczy kupić ;D