piątek, 21 stycznia 2011

Konkurs - zgłoszenia.

Swoje prace na konkurs ( fotografia ) zgłaszajcie pod tym postem. Bardzo dziękuję osobom, które W NAJBLIŻSZYM CZASIE oddadzą pracę. Pamiętajcie, że wtedy podwyższam nagrodę. 

Zdjęcia nie muszą być wykonywane na dworzu. Pamiętajcie, że zależy mi na makrofotografii :))
Na dole jest moje zdjęcie. Zrobione na szybko i wklejone na szybko :D Jedno z najgorszych, ale się spieszę, więc sorry xD


TAK - MOŻNA DODAWAĆ STARE ZDJĘCIA


Na oddawanie zdjęć macie czas do piątku. 
Trochę się na was zawiodłam :(


4 komentarze:

Yuji pisze...

Można dać stare zdjęcie? Bo nie mogę znaleźć reszty... ;(

Izzy~ pisze...

Haha xd - To nie jest to czego po sobie oczekiwałam . Nie mam nastroju do robienia zdjęć . A tak, potrzebny jest mi on do tego . ^^ Więc kopiuje mój komentarz (dodałam go pod tamtym innym postem ;>) :
No cóż... chyba można było oddawać prace do piątku, tak?
Nie mam pojęcia, czy może być krajobraz . W każdym razie znalazłam zdjęcie z przed roku (dziwne, żeby było z tego ; DD)
Czemu akurat wybrałam takie.? Dlatego, że już żyję wakacjami . I już czekam aż pojadę do rodzinki na wieś i zobaczę te widoki ; 33
Moja praca:
http://i55.tinypic.com/2ajx35j.jpg

marta_2997 pisze...

Kurcze.. Nie wiem bo już po terminie ale może jeszcze się nada :) Wygrzebałam to zdj. z lata i mam nadzieję, że jeszcze można xD
PS. Są dwa :)

file:///C:/Documents%20and%20Settings/Agnieszka/Pulpit/kwiat.jpg


file:///C:/Documents%20and%20Settings/Agnieszka/Pulpit/kwiat%20%281%29.jpg

Yuji pisze...

Moja praca:

http://img524.imageshack.us/img524/4196/p10100350.jpg

(Sorki ale nie mam innych :P)