sobota, 22 stycznia 2011

Szkoła Starców i ogłoszenia :P

Obiecałam, że SS wróci i wróciło!! :) Mam nadzieję, że się cieszycie. Możecie poczytać w zakładce: "Szkoła Starców" najnowsza część jest na samym początku :) Miłego czytania!

W sprawie konkursu na zdjęcia:
Jak już pewnie wiecie, macie czas do piątku. Proszę o chociaż 3 prace. Nagrody miałam nie zdradzać, ale jest ona większa niż 10 bp i nie są to tylko bp :)) Nie kryję tego, że jestem zawiedziona, bo mija już 3 tydzień, a do tego ani nie potrzebujecie ładnej pogody, ani nowych zdjęć. Ile was to kosztuje? 3,5 minuty. 2 minuty na znalezienie starego zdjęcia, 1 minuta na zalinkowanie zdjęcia i pół minuty na napisanie komentarza. Dużo? Nie wydaje mi się. 

Kolejny konkurs:
Zaraz po konkursie na zdjęcie, czyli po feriach, odbędzie się kolejny konkurs. Trzeba będzie zrobić stylizację wiosenną. ( możecie zrobić także makijaż, za dodatkowe bp ) Nie określam wam programu lub strony internetowej, gdzie macie to robić. Ale zróbcie :) Daję wam kolejną szansę. Jeśli do tego konkursu nie zgłoszą się chociaż 4 osoby, to ... chyba zlikwiduję konkursy :(( Też mi trochę szkoda....
Nagroda za 1. miejsce: 14 bp
Nagroda za 2. miejsce: 8 bp
Nagroda za 3. miejsce: 5 bp
Wyróżnienia: po 3 bp

Proszę, poświęćcie te 4 minuty na konkurs. 
W zamian wam przecież sporo daję...
 Mam nadzieję. 


2 komentarze:

Yuji pisze...

ok,ok ; ]]

Yuji pisze...

Chciałam jeszcze dodać że SS bardzo fajne ;D