piątek, 8 lipca 2011

Oceny - Perfumy

Tak jak obiecałam, dzisiaj będę oceniać perfumy. Jeżeli nie chce wam się czytać, to radzę ominąć ten post, bo mam dużo czasu i dużo perfum do dyspozycji :) 


Burberry Brit Sheer - ok. 160zł / 30 ml

Bardzo delikatny a zarazem kobiecy zapach. Całość jest świeża, orzeźwiająca i zmysłowa. Nuty zapachowe - owoc liczi, mandarynka, grejpfrut, ananas, brzoskwinia, białe piżmo, jasne drzewo. Może wam się to kojarzyć z egzotycznym i mocno owocowym zapachem, lecz nic z tych rzeczy ;) Długo utrzymuje się na skórze.



Christina Aguilera by Night - ok. 59 zł / 15 ml

Mój ukochany zapach. To już moja druga buteleczka i jestem nią zachwycona. Zapach długo utrzymuje się na skórze, nie drażni, jest delikatny i zmysłowy. Kusi mnie żeby wspomnieć o buteleczce, która ma cudowny, kobiecy kształt. Nuty zapachowe - mandarynka, frezja, migdały, czerwone jabłko, amber, wanilia.



Christina Aguilera by Day - ok. 59zł / 15 ml

Ten zapach należy do trochę cięższych. Jest zmysłowy i bardzo kobiecy jak cała linia zapachów Aguilery. On także należy do moich ulubionych, zaraz po by night ;) Nuty zapachowe - porzeczka, jaśmin, wanilia, peonia, śliwka, amber.



Kenzo flower - ok. 120 zł / 30 ml

Jest to bardzo ciężki zapach, które raczej poleciłabym kobietom, niż nastolatkom. Jest to dość duża cena jak na taki zapach perfum, który nie każdemu przypadnie do gustu. Jest bardzo trwały, trudno go zmyć. Nuty zapachowe - głóg, czarna porzeczka, wanilia, białe piżmo, opoponax, żywica, bułgarska róża, jaśmin, fiołek.




Brak komentarzy: