sobota, 26 listopada 2011

Powtórka z rozrywki.



Zbiór kilku rzeczy, które jeszcze chciałabym wam zaprezentować m.in. -
-Co słychać u Tavi Gevinson?
-Szkoła Starców.
-Ankieta.


Chcę napisać jeszcze o kilku rzeczach (właściwie dwóch) oraz zrobić ankietę. Będzie ona widoczna w pasku bocznym i będzie mógł zagłosować na nią każdy, dotyczyć będzie ulubionych butów ;)) (Po prostu jestem ciekawa, czy tak jak ja uwielbiacie trampki).

Tavi Gevinson -
Od kiedy o niej napisałam pierwszy raz (19 września 2010) od czasu do czasu śledzę jej karierę. Tak więc, zapewne i wam nasuwa się pytanie, co się u niej zmieniło przez ten rok? Otóż... ujmę to tak - jest to nadal ta sama dziewczyna, z tym samym stylem, o nieco innej buzi, lecz cały czas z tym samym ponurym wyrazem twarzy, który sama określa jako "wzrok po którym możesz wywnioskować, że chcę Cię zabić". Nie dodaje już dużo zdjęć, w których dokładnie można obejrzeć jej stylizacje. *Link do style rookie.

about

-Szkoła Starców.
Teraz, gdy słyszę te słowa chce mi się śmiać :) Przypomina mi się rysunek od którego wszystko się zaczęło - nudna lekcja polskiego, tył zeszytu i moje przyjaciółki narysowane w postaci starszych kobiet uwięzionych w szkole... a potem opowiadanie które stało się sławne wśród moich znajomych...


-Ankieta
W pasku bocznym znajduje się ankieta o... butach :) Mało ambitne, bardzo przepraszam :D Niedługo zmienię temat :) Proszę o głos, dzięki :)


Brak komentarzy: